پرفروش ترین های بهمن ماه 1402 از هالوژن گچی - چراغ استخری - چراغ آی پی IP ضد آب  - خدمات تعمیرات چراغ -

پرفروش ترین های بهمن ماه 1402 از هالوژن گچی - چراغ استخری - چراغ آی پی IP ضد آب - خدمات تعمیرات چراغ -


پرفروش ترین و آیتم های دارک لایت در بهمن ماه 1402 شامل هالوژن گچی توکار گرد تک خانه مایا, چراغ توکار استخری استیل مستطیل و وات, چراغ سقفی توکار ونیز, تعمیر ریسه , , می باشد که در این مطلب درباره این محصولات اطلاعاتی را با هم مرور خواهیم کرد.این محصولات از گروه محصولات هالوژن گچی - چراغ استخری - چراغ آی پی IP ضد آب - خدمات تعمیرات چراغ - است که در ماه جاری توسط مشتریان بیشتر قیمت گرفته شده و یا خریداری شده است.

هالوژن گچی توکار گرد تک خانه مایا قیمت

هالوژن گچی توکار گرد تک خانه مایا

هالوژن گچی توکار گرد تک خانه مایایک فریم گچی سقفی (هالوژن گچی یا فریم لس گچی) برای استفاده در فضاهای داخلی به منظور تامین روشنایی به صورت نور پنهان ( دارک لایت ) می باشد . این چراغ در سقف های ساخته شده از گچ پنل (کناف) به آسانی قابل نصب بوده و دسترسی به منبع نوری در آن به راحتی امکان پذیر می باشد. متریال استفاده شده در بدنه مایا گچ آلفا تقویت شده (گچ پلیمری) که 30 درصد سبک تر از گچ معمولی بوده و فرمولاسیون متفاوت آن موجب شده که دانه های سیاه معمول در گچ به طور کامل حذف شده و رنگ پذیری آن افزایش یابد.

مشخصات فنی هالوژن گچی توکار گرد تک خانه مایا

  • سایز هالوژن گچی سانتی متر
  • چراغ بدون لبه و قابل ترکیب با سقف
  • قابلیت نصب به صورت یکپارچه در سقف های کاذب گچ پنل
  • قابلیت رنگ پذیری بالا
  • شکل ظاهری گرد دایره ای
  • قابلیت نصب و تعویض آسان لامپ
  • مناسب جهت نصب در محیط های بدون رطوبت

اندازه های این هالوژن گچی برای راهنمایی برش : سانتی متر است.
هالوژن گچی توکار گرد تک خانه مایا با قابی به شکل گرد دایره ای موجب می گردد این فریم گچی به عنوان یک منبع نوری با سقف به صورت یکپارچه و یکدست دیده شود.

چراغ توکار استخری استیل مستطیل   و    وات قیمت

چراغ توکار استخری استیل مستطیل و وات

توکار استخری استیل مستطیل 6 و 18 وات - 6 وات تگ رنگ و 18 وات فول کالری

چراغ سقفی توکار     ونیز قیمت

چراغ سقفی توکار ونیز

چراغ سقفی توکار COB مدل ونیز دفیوزر مات کننده و واتر پروف IP55 مقاوم در برابر گرد و غبار مناسب برای ارتفاع 3 تا 6 متر و استفاده جهت استخر و فضاهای مرطوب در رنگ های آفتابی و مهتابی موجود در توانهای: 10 وات فریم 7/5 سانت 18 وات فریم 10 سانت 30 وات فریم 15 سانت 40 وات فریم18 سانت 80 وات فریم 20 سانت

تعمیر ریسه     قیمت

تعمیر ریسه

عیب یابی LED ها : برخی از ال ای دی های از بین رفته، نشانه ی ظاهری دارند به طوریکه لکه ای سیاه بر روی آنها مشاهده می گردد.

وقتی LED ای می سوزند باعث قطع شدن قسمتی و یا تمام لامپ می شود.

اجزای کلی تشکیل دهنده لامپ LED: 1- فریم (قاب) لامپ : تمامی اجزای لامپ در داخل قاب قرار می گیرند.

حباب نیز نیز جزئی از قاب هست.

2- برد مدار چاپی LED ها: تمامی LED ها با سیم کشی مربوطه روی این برد نصب هستند.

3- درایور: وظیفه آن تبدیل برق قوی خانگی به برق تنظیم شده و مناسب جهت ال ای دی هست.

تعمیر و نگهداری ریسه های LED مواردی که باید برای تعمیر و نگهداری ریسه های LED در نظر گرفت: آنتی استاتیک: از آنجا که LED عنصر حساسی نسبت به الکترواستاتیک است، اگر اقدامات لازم آنتی استاتیک برای تعمیر و نگهداری ریسه های LED انجام نشود، LED می سوزد و در نتیجه هدر می رود.

توجه به این نکته ضروری است که آهن لحیم کاری باید از نوع آهن لحیم کاری آنتی استاتیک باشد و پرسنل تعمیر و نگهداری هم باید اقدامات لازم آنتی استاتیک (مثل استفاده از حلقه الکترواستاتیک و یا پوشیدن دستکش آنتی استاتیک، و غیره) را برای نگهداری ریسه های ال ای دی انجام دهند.

تداوم درجه حرارت بالا: LED و FPC دو جزء مهم ریسه های LED هستند که نمی توانند دمای بالا را به صورت مداوم تحمل کنند.

اگر FPC در دمای بالا نگهداری شود یا مقدار دمای مقاومت آن بالاتر برود، فیلم پوشش دهنده FPC شروع به جوشیدن می کند و این امر باعث می شود که ریسه های LED پاره شوند.

همزمان LED نمی تواند به صورت دائمی دمای بالا را تحمل کند، و در نتیجه وقتی مدتی طولانی، دما بالا باشد، تراشه آن هم می سوزد.

بنابراین، موقع نگهداری ریسه های ال ای دی باید از لحیم کاری آهن برای کنترل لحیم کاری آهن استفاده شود تا دما به یک محدوده خاص محدود شود و اصلا نباید آن را تغییر داد.

علاوه بر این، حتی اگر هم چنین اتفاقی رخ بدهد، بیشتر از ده ثانیه لازم نخواهد بود که لحیم کاری آهن در قسمت پایینی ال ای دی طول بکشد، اگر زمان آن بیشتر از این مدت شود، احتمال سوختن تراشه ال ای دی وجود دارد.

مدار کوتاه: بسیاری از ریسه های لامپ ال ای دی به خاطر مدار کوتاهی که در قسمت پایین ریسه ها وجود دارد، دچار اشکال می شوند، بنابراین باید قبل از تعمیر و نگهداری ریسه های LED باید علت واقعی خرابی را پیدا کنید.

در غیر این صورت اشکال همچنان ادامه پیدا می کند تا موقعی که تراشه ال ای دی دوباره بعد از اینکه به سرعت عوض و فعال می شود، به خاطر جریان مدار کوتاه بشکند.

بنابراین قبل از اینکه ال ای دی جدید را جایگزین کنیم، باید علت واقعی به وجود آمدن اشکال را بدانیم تا با بتوانیم با تلاش کمتری، نتیجه بیشتری به دست آوریم.

لامپ LED که از نور یکنواخت و با کیفیت بالا برخوردار باشد، می تواند دو معنا داشته باشد: روشنایی بین مهره های چراغ باید ثابت باشد و مهره لامپ LED با کیفیت بالا، می تواند اطمینان بهتری از یکنواختی روشنایی ایجاد کند.

روشنایی ریسه نور بایستی در ابتدا و انتها ثابت باشد.

ریسه ال ای دی جهت انتشار نور نیاز به منبع تغذیه دارد.

به هر حال، در صورت طولانی بودن مسیر اتصال، ولتاژ خروجی ضعیف تر را سبب خواهد شد و این مسئله با روشنایی ریسه LED به وضوح در تناقض است.

هم اکنون، le mei توانسته است برای حفظ همان اثر نور، به یک منبع تغذیه واحد ۳۰ متری دست پیدا کند.

دیگر استفاده از ریسه ال ای دی تنها به دکوراسیون محدود نمی شود، چرا که با استفاده خلاقانه از تکنولوژی برد مدار مجتمع با اتلاف گرمای زیاد، ریسه LED نه تنها می تواند جایگزین لامپ لوله ای شود بلکه حتی می تواند جایگزین مناسبی برای لامپ پانل و دیگر محصولات اصلی روشنایی باشد.

قطعات اصلی و قطعات جانبی ریسه ها یکسو کننده ولتاژ ریموت کنترل کانکتور اتصال درایور ولتاژ انواع ریل کنترل ریموت دار درپوس نئون سوکت نئون انواع آداپتور بهتر است بدانید تمامی محصولاتی که در این صفحه مشاهده می کنید دارای ضمانت نامه هستند و با کیفیت بسیار بالا در اختیار شما قرار می گیرند.

بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده این محصولات را سفارش دهید و از ویژگی های منحصر به فرد آنها در محیط بهره مند شوید.

شما با خرید این محصولات می توانید پکیج کاملی از محصولات را برای نصب و استفاده از انواع ریسه نواری در اختیار داشته باشید.

1 - سیم های ریسه آسیب دیده و قطع شده است در این حالت سیمی که ال ای دی های متصل به آن خاموش است را شناسایی کنید و جهت پیدا کردن قطعی سیمی که ال ای دی های آن قطع است را باید با دقت و دقیق ، سانتی متر به سانتی متر چک شود و زمانی که به ال ای دی می رسید سیم را کمی بکشید و تکان دهید تا قطعی پیدا شود .

در صورتی که قطعی از سیم بود و آن را پیدا کردید اگر برایتان مقدور است یک تکه وارنیش ( روکش حرارتی سایز 1 ) را داخل سیم کرده سپس روکش سیم را بردارید ( ترجیحا با فندک ، به علت نازکی سیم ) سپس سیمها را لحیم کنید وارنیش را روی آن بکشید وحرارت دهید ، سپس روی وارنیش و کمی این طرف و آن طرف محل اتصال را با نوارچسب محکم بپیچید تا در صورت کشش احتمالی دوباره ریسه آسیب نبیند.

این احتمال وجود دارد که قطعی سیم دقیقا از کنار پایه ال ای دی باشد که در اینصورت ال ای دی را باید بچینید و سیم ها را طبق مطلب بالا لحیم کنید.

( نگران نباشید با حذف یک ال ای دی آسیبی به ریسه نمی رسد زیرا تعداد ال ای دی ها زیاد است و ولتاژ بین آنها تقسیم می شود.

) 2 - بعضی از خروجی های کنترلر آسیب دیده است جهت اطمینان از آسیب دیدن خروجی کنترلر که ال ای دی های متصل به آن خاموش است ، سیمی که ال ای دی های آن خاموش است را جدا می کنیم و به خروجی کنترلر که سالم است می زنیم اگر ال ای دی ها روشن شد یعنی فرضیه خرابی برخی از خروجی های کنترلر ریسه ال ای دی سوزنی صحیح است و عیب یابی ریسه ال ای دی سوزنی انجام شده می توان آن را به خروجی سالم لحیم کرد و رفع عیب نمود.

تعمیرات انواع چراغ
طراحی و اجرا