درباره چراغ های مولتی ترک .مگنتی و نحوه کار آنها

درباره چراغ های مولتی ترک .مگنتی و نحوه کار آنها


مسیرهای روشنایی یک راه حل بسیار انعطاف پذیر هستند. سهولت در تغییر مکان لامپ ها در مسیر بدون نیاز به دیوارهای آهنگری و با امکان تامین چندین چراغ با یک نقطه برق - اینها تنها بخشی از مزایای چنین سیستم هایی است. مولتی ترک (مگنتی) - تازگی در پیشنهاد AQForm - علاوه بر این با موارد زیر متمایز می شود: یک فرم مینیمالیستی که بر زیبایی فضای داخلی تأکید دارد، ولتاژ 48 ولت ایمن در داخل مسیر (به لطف آن می توانید ترکیبات را در دسترس ایجاد کنید) و حتی جابجایی آسان تر اتصالات. در داخل مسیر شما فقط آداپتور آهنربا را وارد کنید. همه اینها آزادی را در ایجاد ترتیبات با استفاده از مولتی ترک (مگنتی) تضمین می کند.
 
 
مولتی ترک (مگنتی) - یک راه حل ایمن که همچنین در دسترس است
مسیرهای روشنایی مدرن مولتی ترک (مگنتی) از پروفیل های آلومینیومی با سیم های الکتریکی یکپارچه تشکیل شده است. ولتاژ داخل مسیر 48 ولت است. این ولتاژ برای انسان بی خطر است، بنابراین مولتی ترک (مگنتی) همچنین می تواند در مکان هایی که در دسترس هستند استفاده شود. لوازم جانبی و اتصالات زاویه ای موجود به شما امکان می دهد سیستم های پیچیده ای را نه تنها در سقف ایجاد کنید. آنها همچنین امکان انتقال مستقیم از سقف به دیوار را فراهم می کنند. قرار دادن مولتی ترک (مگنتی) در نواحی بینایی مشکلی ندارد، به دلیل زیبایی ظاهری آن. آداپتورهای مغناطیسی مینیمالیستی هنگامی که در مسیر قرار می گیرند یک خط منظم را تشکیل می دهند.
 
نصب بسیار آسان لامپ ها در مسیرها به لطف آداپتورهای آهنربایی
مزیت بزرگ سیستم مولتی ترک (مگنتی) سهولت جابجایی لامپ ها در مسیر است. یک نوار مسطح فولادی ویژه در مسیر قرار داده شده است، در حالی که یک آهنربا در آداپتور چراغ قرار می گیرد. به لطف این، هیچ ابزاری برای اتصال یا جدا کردن لامپ اختصاصی در آداپتور مغناطیسی مورد نیاز نیست. قابلیت تغییر سریع محل قرارگیری لامپ ها به شما انعطاف پذیری زیادی هم در مرحله طراحی و هم در حین استفاده می دهد. در صورت لزوم، می توانید نور را با نیازهای در حال تغییر تطبیق دهید. اگر صندلی مورد علاقه خود را به مکان دیگری منتقل کنید یا یک میز جدید در محدوده مسیر اضافه کنید، جابجایی یا اضافه کردن ماژول های روشنایی چند دقیقه طول می کشد.
 
سه نسخه نصب که آزادی طراحی را تضمین می کند
مولتی ترک (مگنتی) به سه روش توکار، روکار و آویز قابل نصب است. در نسخه های روی سطح و آویزان، مشخصات مسیر یکسان باقی می ماند. تفاوت ها عبارتند از: نحوه تهیه و نصب لوازم جانبی مورد نیاز (به عنوان مثال اتصال کابل، کابل فولادی). پس از نصب، قسمت‌های قابل رویت مسیر فرورفته دارای ابعادی مشابه نسخه روکار و آویزان است. به لطف اشکال یکنواخت، زیبایی شناسی مولتی ترک (مگنتی) - صرف نظر از روش نصب - ثابت می ماند.
 
لامپ های AQForm برای سیستم مولتی ترک (مگنتی)
ما طیف کاملی از اتصالات اختصاصی برای مسیرهای مولتی ترک (مگنتی) ارائه می دهیم. این چراغ ها دارای مبدل 48 ولت داخلی در آداپتور و آهنربا برای نصب سریع در مسیر هستند. تمام وسایل برای سیستم مولتی ترک (مگنتی) در دو رنگ موجود هستند: مات مشکی و مات سفید . تمام وسایل مربوط به سیستم مولتی ترک (مگنتی) را می توانید در پایین مقاله و در این لینک پیدا کنید .
 
چگونه یک سیستم مولتی ترک (مگنتی) بسازیم؟
سیستم مولتی ترک (مگنتی) نیاز به استفاده از یک منبع برق مرکزی جداگانه دارد که می تواند به عنوان مثال، پشت صفحه GK، روی سقف معلق یا در جعبه خارجی محافظ منبع تغذیه قرار گیرد. لامپ های سیستم مولتی ترک (مگنتی) در دو نوع کنترلی موجود هستند: On-Off و DALI .
 
مسیرهای روشنایی مغناطیسی
سیستم جدید مسیر مولتی ترک (مگنتی) یک راه حل طراحی با زیبایی شناسی تصفیه شده است. آهنرباهای موجود در آداپتور، فرآیندهای بسیار آسانی را در مسیر لامپ های برقی، جدا کردن و کشویی را امکان پذیر می کند. این آزادی بزرگی در چیدمان را تضمین می‌کند - در عرض چند دقیقه می‌توانید محل نصب هر یک از اتصالات را در مسیر تغییر دهید. ولتاژ ایمن 48 ولت در مسیر، مولتی ترک (مگنتی) را انعطاف پذیرتر می کند و امکان ایجاد ترتیبات روشنایی را نه تنها در سقف، بلکه بر روی دیوارها نیز باز می کند.

تعمیرات انواع چراغ
طراحی و اجرا