صب چراغ های استخر و چراغ های IP68 و IP65

صب چراغ های استخر و چراغ های IP68 و IP65


لذت بردن از استخر نباید به ساعات روز محدود شود. با نصب چراغ های استخر سرمایه گذاری خود را به حداکثر برسانید

بسیاری از ما در ساعات روشنایی روز برای شنا کردن نداریم. نصب چراغ های استخر زیر آب به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت شنا کنید و از اوقات فراغت خود در شب در استخر لذت ببرید.

استخر و آبگرم یکی از ویژگی های باغ شما هستند. بدون چراغ، ویژگی استخر شما در شب به سیاهچاله تبدیل می شود. با استفاده از نور می توان یک محیط راحت ایجاد کرد. در شب استخر شما می تواند از یک مرکز شنا به یک منطقه سرگرم کننده آرام و آرامش بخش تبدیل شود.

چه چراغ هایی در دسترس هستند؟

چراغ های زیر آب در دو سبک موجود هستند. شما می توانید یک چراغ نصب شده روی سطح یا یک چراغ نصب شده فلاش، که معمولا به عنوان طاقچه شناخته می شود، نصب کنید.

Surface Mounted Light در کنار دیوار استخر نصب می شود. کدام مارک نور را انتخاب می کنید به نشان دادن میزان بیرون زدگی نور از دیواره استخر کمک می کند.

چراغ نصب شده فلاش در داخل دیواره استخر نصب می شود و فقط سطح صفحه نور را در معرض دید قرار می دهد، بنابراین با کمترین برآمدگی در مقابل دیواره استخر قرار می گیرد. همیشه توصیه می شود که با عضو انتخابی خود در اسپاسا ویکتوریا در مورد اینکه چه سبک نوری برای استخر شما مناسب است صحبت کنید.

HALOGEN VS LED 

هنگامی که نمای بیرونی چراغ خود را انتخاب کردید، باید تصمیم بگیرید که آیا نور استخر باید یک گلوب هالوژن باشد یا یک LED. خروجی نور برای هر یک از موارد فوق با توجه به مارک نور متفاوت است و باید به طور مفصل با عضو SPASA Victoria، سازنده یا سازنده نور صحبت شود.

تفاوت این دو:

هنگام انتخاب چراغ های هالوژن، وات بالاتر همیشه نور روشن تری تولید می کند - تنها راه برای تولید نور بیشتر استفاده از توان بیشتر است. در مقایسه، یکی از مزایای کلیدی فناوری LED با کیفیت بالا، توانایی ارائه نور بیشتر در عین استفاده از انرژی کمتر (در مقایسه با فناوری هالوژن) است. 

همانطور که تکنولوژی تکامل می یابد، چراغ ها روشن تر می شوند در حالی که مصرف انرژی آنها ثابت می ماند یا حتی کاهش می یابد. بنابراین، این امکان وجود دارد که یک چراغ LED پیشرفته 10 واتی دارای خروجی نور به طور محسوسی نسبت به یک چراغ LED 20 واتی کمتر پیشرفته باشد. اصطلاح فنی برای این کارایی نورانی است - برای هر وات توان مصرفی چند لومن نور تولید می شود. یک اشتباه رایج، انتخاب یک چراغ LED بر اساس لومن یا وات است. انتخاب نور LED باید بر اساس کارایی نورانی باشد تا اطمینان حاصل شود که یک LED روشن و کارآمد برای برنامه خود دریافت می کنید.

اطلاعات بیشتر 

همه چراغ‌های زیر آب به درجه‌بندی ضدآب IPX8 نیاز دارند و نصب‌های جدید نباید از 12V A/C یا 30V D/C تجاوز کنند.

چراغ شما باید همیشه با آب خنک شود. هرگز نباید روشن شود مگر اینکه به طور کامل در آب غوطه ور شود، در غیر این صورت آسیب می بیند. اندازه کابل و طول کابل بر روی ولتاژ تاثیر دارد. افزایش یا کاهش طول کابل ارائه شده می تواند عملکرد نور را تغییر دهد. اگر مطمئن نیستید، با سازنده چراغ تماس بگیرید.

همیشه مطمئن شوید که چراغ‌های شما در موقعیت، نصب و در دسترس بودن قرار دارند و طول کابل کافی در پشت چراغ برای سهولت در سرویس باقی می‌مانند. عمق نور باید بین 300 تا 400 میلی متر از بالای پوشش باشد. هر گونه عمیق تر، نور را دشوار می کند.

حداقل پانزده دقیقه در هفته از نور استخر خود استفاده کنید. این به از بین بردن رطوبت اضافی در حفره نور کمک می کند و طول عمر کره شما را افزایش می دهد.

موقعیت و کمیت چراغ ها مهم است. ایمنی شناگران در شب هنگام قرار دادن چراغ ها باید در نظر گرفته شود. برای به حداکثر رساندن و ایجاد جلوه‌های دلپذیر، از سازنده نور زیر آب یا عضو منتخب خود در دارک لایت مشاوره بگیرید.

تعمیرات انواع چراغ
طراحی و اجرا